Vi gør meget ud af at have tilfredse kunder, som oplever, at de modtager produkter og ydelser, der opfylder aftalte krav, og at samarbejdet med os fungerer godt. I tredje kvartal i år udsendte vi en tilfredshedsundersøgelse blandt en del af vores kunder. Det gav et repræsentativt billede af, hvor tilfredse de er med deres kundeoplevelse hos os.
Vi endte med en svarprocent på 77% og fik et vigtigt billede af, hvordan vores kunder oplever vores arbejde. Vi har især lagt vægt på den samlede kundeoplevelse og deres oplevelse af vores produktkvalitet.
Faktisk svarede imponerende 100% af kunderne ‘rigtig god/god’ om deres oplevelse af vores produktkvalitet og af vores kompetencer. Om deres samlede kundeoplevelse svarede 93% ‘rigtig god/god’ og de sidste 7% svarede ‘ok’.
Resultatet har givet os opmuntring og tilskyndelse til at give vores kunder en endnu bedre oplevelse fremover, og vi værdsætter det klap på skulderen, vi har fået i denne omgang.
Direktør i Ålsrode Smede- & Maskinfabrik Brian Basse har i over 25 år været nysgerrig på virksomhedens energiforbrug og fulgt med i, hvordan det har udviklet sig.
Læs nyhedenÅlsrode Smede- og Maskinfabrik laver ikke kun smedearbejde. Virksomheden producerer nu også Nitrogen til driften af fiberskæreren ude i produktionen. Gasproduktionen er både godt for miljøet og en god forretning.
Læs nyheden